با تو بودن

از سپیدی برف تا خنکای سحر از بلندای چهچه قناری تا تابش کرم شب تاب از همهمه جاری ابر تا سکوت بی پناه اشک از سایه سار عشق تا کهکشان خلوت هستی همه و همه آسایش با تو بودن را فریاد می زنند

Tuesday, May 4, 2010


از آنجائی که ما انسانهایی زمینی هستیم که به آسمان تعلق داریم،"بهترین آرزوی زمینی و بهترین آرزوی آسمانی " شما چیست؟




آرزوی زمینی من درک فرمایشی از صاحب عرش عظیم است که در کتابش فرموده" من از رگ گردن به تو نزدیکترم" . به عقیده من درک این جمله تو را به یقینی می رساند که حضوری مطلق را در لحظه به لحظهء زندگیت حس کنی و اینگونه می توان با شَرف و با وجدان و با دلی آسمانی زندگی کرد و آرزوی آسمانی ام این است که آنگاه که کالبد خاکی را ترک کرده و به آسمان راه یافتم هنوز این فاصله را با او حفظ کرده باشم .چه سهمگین است که با وجود اینکه در آسمانم اما به دلیل روزهایی که در زمین گذراندم ، گرچه او از رگ گردن به من نزدیکتر بود اما من بین خودم و او هفت آسمان فاصله انداخته باشم. که این همان شکست و حسرت است.


3 comments:

rouhollah said...

به نظر من آرزوی زمینی جوری باید باشه که در راستای آرزوی آسمانی باشه و چیزی که این روزها فکر منو مشغول کرده اینه که اون مسیر برای رسیدن به کمال و درک پله عشق الهی رو پیدا کنم واقعا این بزرگترین آرزومه در حال حاضر

Anonymous said...

kolan arezo khobe az ghadimo nadim goftan arezo bar javanan eyb nist kholse age man in matalebo nakhonam ki mikhad inaro bekhone

Anonymous said...

salamon alaykom bar shom va dorod ba khanandegan makhsosan onhayi ke ke khodeshono tanha khanande midonan arzam be hozoreton dar shar ham be ma pishnadati shod mabni bar entekhab arezoye zamin va asmani va az anja ke arezoye zamini mesle sib zamini bikhasiyat bod ma arezoye asemani ro entekhab kardim darzemn khanande anbovad ke aheste vo peyvasete bovad plz be comment haye ghabli nazari biyafkanid ta khanade asli az faryi tamiz dade shavad